fredag 10. februar 2012

Oppdatering



Hei alle sammen!
Prosjektgruppen har nylig hatt årets kick-off hjemme hos meg, og da jobbet vi videre med de strategiene vi har valgt å gå for i 2012. Og om ikke altfor lenge skal jeg oppdatere dere på dette!
Men for de av dere som har tid og anledning neste fredag: Jeg har takket ja til en invitasjon til å komme og holde et foredrag på universitetet i Oslo om bistandsarbeid og Nyabondo . Det er et arrangement regi av en organisasjon som heter A Step Closer og det går av stabelen på Det utdanningsvitenskapelige fakultet (Helga Enghs hus) fra 17-19.30. Alle som vil er hjertelig velkommen!
Jeg skal for øvrig også møte Marit Kolstadbråthen neste fredag ifbm dette arrangementet, og hun reiser ned til Kenya 9. mars, så da kommer jeg tilbake til status på tomta etter dette.



Bildetekst: Mange av barna får sitt eneste daglige måltid på de grønne husene (førskolene) til Deaf Aid

Med vennlig hilsen Maria