onsdag 13. juni 2012

Nyhetsbrev fra Maria



Hei igjen alle sammen
Det er med stor glede jeg nå legger ved en av de nye tegningene av det som etter hvert skal bli Nyabondo Døveskole. Jeg har fått de øvrige tegningene også og ”site plan”(oversikten over hvor på tomta de ulike byggene (delene) skal stå), men jeg vil ikke overøse dere med alt på en gang…. så det kommer i små drypp utover sommeren.
Jean Claude var nylig på Norgesbesøk, og til tross for hans korte 4 dager her med Marit (Kolstadbråthen), full kalender og møter til alle døgnets tider, så fikk jeg audiens til et middagsmøte med dem begge. Jean Claude er virkelig en ildsjel og han jobber hardt for å realisere drømmen om Nyabondo; en drøm som han og Marit har hatt lenge og som nå etter hvert begynner å ta skikkelig form!
Noen av medlemmene ble litt lei seg for at det ikke ble en felles anledning nå når han var her sist, men fortvil ikke: Jean Claude kommer på et lengre Norgesbesøk til høsten (tror det var september), så da har Deaf Aid lovet at de vil møte alle de Nyabondo-medlemmene som vil og kan komme. Da håper jeg vi kan få til en skikkelig medlemskveld igjen!

På vegne av prosjektgruppa ønsker jeg dere en riktig riktig fin sommer!
Maria